tisdag 17 mars 2015

Gårdagen

Igår var jag som sagt på arbetsförmedlingen och det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt. Då jag hade hoppats på att få nån praktik, jobb eller utbildning. Istället blev det något som heter stöd och matchning som ska ge möjligheter till jobb. Så jag ska gå det tre månader och se om det ger något. Längtar så sjukt mycket efter att få jobb, att få komma tillbaka till rutiner och vardagen.

Efter besöket hos min handläggare på arbetsförmedlingen så åkte jag upp och träffade Karin för en liten joggingtur i skogen. Det var verkligen skönt måste jag säga och kul att bästa vännen en liten stund. Det är så synd att vi inte kan ses så pga brist på pengar annars hade vi nog kunnat åka mer till varandra. Men älskar dom stunder vi ses.

Nu sitter jag ute i solen och bara tar det lugnt. Ska väl senare dra mig till gymmet och göra lite nytta. Så får vi se vad vågen visar den här gången. Känns lite som jag har fastnat på en platå och står helt still. Jag vet inte varför heller för jag äter ju inte så mycket, men däremot så skulle jag kunna äta nyttigare vilket jag försöker göra hela tiden. Men det är väl bara att fortsätta kämpa så får vi se vad som händer. Så länge jag inte går upp så är det ju bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar