fredag 21 november 2014

Annorlunda vecka

Veckan började med att jag satte mig på tåget ner till Göteborg med världens träningsvärk i ryggen. Det är lite sjukt, jag har aldrig vart med om att ha så ont att man inte kan röra sig o man nästan svimmar pga smärtan.
Jag åkte ner till Göteborg för att gå på en jobbintervju på tisdagen. Ett jobb som jag gärna vill ha men inte vet om jag riktigt vill flytta...men det finns fortfarande tid att tänka på det.
Det som känns kul är ju att jag verkar intressant och fick den här chansen att komma på intervju. Det gör att man växer lite som person och känn sig lite värdefull trots allt.
I och med min tripp till Göteborg och min träningsvärk blev den här veckan lite upp o ner. Jag kan inte förstå att det är lördag idag tror fortfarande att det är mitt i veckan och har inte fått nån träning utfört heller. Men funderar på att gå till gymmet en stund senare idag, så får jag nåt gjort iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar