tisdag 25 november 2014

Super nöjd

Rätt så nöjd dagen måste jag säga. Det fina vädret gör att humöret är på topp.
Och intervjun kändes som att den gick bra. Efter den åkte jag en sväng ut till mamma o kolla in butiken som hon jobba i och fika lite. Gick en sväng på stan o kolla lite julsaker. Ja, jag kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr så fick med mig två små tomtar, julgransslinga, ljuslycktor och två jättefina glaskulor. Ska köpa en tredje imorn som jag får av mamma och så berätta hon att mina julgardiner har kommit också så dom får jag med mig hem imorn. Rätt så nöjd tjej eller supernöjd tjej!!!

Och sen fick jag ett glädjebesked idag att mitt papper från volvo äntligen har kommit. Så nu kan jag skicka in till a-kassan och förhoppningsvis ett positivt besked från dom.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova efter att plockat iordning lägenheten. Imorn är det upp och tvätta på morgonen som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar