måndag 10 november 2014

Den eviga väntan

Jag hade den äran att få gå volvosteget ett år, och det är jag verkligen glad för att jag fick en chansen. Jag utvecklades mycket som person och lärde mig massor under det här året. Tyvärr så fick jag inte vara kvar efter det här året, vilken alla är ledsna för. Så nu är jag tillbaka i arbetslösheten, vilket känns skit. Mår dåligt varje dag och känner mig inte trygg nånstans...jag kan inte leva mitt liv fullt ut längre.

Allt blir ju inte bättre utav att bara sitta och vänta på ett papper som kan komma vilken dag som helst under den är månaden. Ett väldigt viktigt papper för att jag ska kunna komma igång med a-kassan. Just nu är jag inskriven i ungdomsgarantin...vilket leder till inga pengar alls. Inte för en som har en egen lägenhet att betala och allt utöver det.

Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till eller vart jag ska ta vägen...men det är väl bara att fortsätta att vänta antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar